Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

"Sesungguhnya aku tidak menangisi dunia ini, tetapi aku menangisi apabila memikirkan perjalanan yang panjang dan bekalan diri yang sedikit ke
alam barzakh. Aku berada antara dua jalan. Tinggi dan rendah, syurga dan neraka. Aku tidak tahu ke arah mana kakiku ini melangkah."
-Abu Hurairah-

Labels

Social Icons

Friday 22 June 2012

Rindu Kekasih Hati..

سم الله الرحمن الرحيم
Ya Allah, jagakan dia kekasih hatiku..



Rindu itu bertamu lagi
Setelah lama ia pergi
Cinta itu hadirkan diri
Setelah hati ini di miliki....

Dia bukan Puteri Raja
Yang punya kekayaan berjuta
Dia bukan penyair cinta
Yang mampu lahirkan kata
Memukau segenap jiwa

Dia hanya insan biasa
Tapi punya karakter yang berbeza
Dia hanya kekasih biasa
Yang punya cinta tiada tandingnya
Dia hanya Puteri Agama
Katanya mampu menggegar dunia

Namanya kini tersemat di hati
Jadi sebutan malam dan pagi
Jadi igauan si Pencinta diri
Menjadi siulan si Penghibur seni

Aku berdoa pada Ilahi
Andai dia jodoh hakiki
Jadikanlah dia pemilik sah hati
Insan ku cinta sehingga mati..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...